FANDOM

Optimus Prime
WFC-OptimusPrimeconcept.jpg
Frakcja Autoboty
Ranga Przywódca
Broń 1 Blaster jonowy
Broń 2 Brak
Zdolności chłodzenia Szybki bieg
Zdolności energonowe Okrzyk bojowy
Tryb pojazdu Ciężarówka

HistoriaEdytuj

PrzeszłośćEdytuj

Optimus przez wiele lat odżycał wszelkie propozycje przywódctwa autobotom. Wciąż uznawał, że nie jest jeszcze tego godzien.

Poznanie BumblebeeEdytuj

Podczas jednej z misji, w której brał udział z Ratchetem, spotkał autobota o imieniu Bumblebee. Zwiadowca przekazał mu, że Zeta Prime poległ w walce z Megatronem i że Deceptikony przejęły węzeł komunikacyjny. Optimus postanowił, że tymczasowo obejmie dowódctwo nad autobotami. Razem wyruszyli do Decagon. Po drodze spotkali Ironhide'a i pomogli mu w walce z oddziałami Starscreama. Potem spotkali się z dowódcą wrogich oddziałów, którego razem pokonali. Starscreamowi udało się jednak uciec. Po chwili pojawił się hologram Zety, który poinformował go, że wciąż żyje i jest przetrzymywany w więzieniu Kaon.

Więzienie KaonEdytuj

Optimus razem z Bumblebee i Sideswipem dał się złapać Deceptikonom, aby zabrali go do więzienia Kaon, gdzie miał się ukowlić i wydostać Zetę Prime'a. Po drodze na miejsce, gdzie mieli być rozstrzelani, zobaczyli Soundwave'a. Wysłał on ich na "strzelnicę". Tam uratował ich Air Raid, lecz sam został złapany. Optimus i reszta ruszyli mu na ratunek. Po drodze zostali oni złapani przez Megatrona. Mimo to udało im się ponownie uciec i uwolnić Air Raida. We 4 uwolnili Arcee i pozostałe uwięzione autoboty. Następnie ruszyli uratować Zetę. Starli się z Soundwavem, którego pokonali. Mimo to Zeta umarł na oczach Optimusa.

W Jądrze CybertronuEdytuj

Walka z TrypticonemEdytuj

OsobowośćEdytuj

Optimus jest zawsze poważny i nigdy nie żartuje.

PojawieniaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Po naładowaniu, jego topór może niszczyć niektóre ściany.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki