FANDOM

Transformers: Wojna o Cybertron
Twoc.jpg
Typ gry strzelanka trzecioosobowa
Producent High Moon Studios
Wydawca Activision Blizzard
Kategoria wiekowa PEGI: 12+

Transformers: Wojna o Cybertron to strzelanka trzecioosobowa, w której gracz może ujrzeć przebieg wojny o Cybertron, rodzimej planety Transformerów. Można w nią zagrać na platformach PC, PS3, Xbox 360, Nintendo DS oraz Wii. Gra oferuje tryb kampanii oraz grę online. Większość misji kampanii rozgrywa się na Cybertronie.

PostacieEdytuj

AutobotyEdytuj

KampaniaEdytuj

Do odblokowaniaEdytuj

DLC lub do odblokowania na Nintendo DSEdytuj

NiesterowneEdytuj

  • Cup (Nintendo DS)

DeceptikonyEdytuj

KampaniaEdytuj

Do odblokowaniaEdytuj

NiesterowneEdytuj

InneEdytuj

KampaniaEdytuj

Tryby onlineEdytuj

EskalacjaEdytuj

BronieEdytuj

RangiEdytuj

ZwiadowcaEdytuj

Najbardziej lubiana ranga w grze. Zadanie zwiadowcy do niepostrzeżenie przejść na pole wroga i z zaskoczenia zaatakować przeciwników bądź też atakować z daleka przy pomocy miotacza promieni zero. Najważniejszą umiejętnością zwiadowcy jest niewidzialność, która polega na tym, że gracz na pewien czas znika z receptorów wzrokowych przeciwnika, ale bardziej doświadczeni gracze zauważają "falowanie", które wytwarza taki gracz. Zwiadowcy mają cztery paski życia i transformują się w samochody.

PrzywódcaEdytuj

ŻołnierzEdytuj

Żołnierz nie jest zbyt popularną rangą. Jego główne zadanie to zrobienie jak największej demolki na polu walki oraz odwrócenie uwagi przeciwnika od zwiadowców i naukowców. Najbardziej przydatną umiejętnością jest tornado, polegające na szybkim obracaniu się wogół siebie ze swoją bronią do walki wręcz, dzięki czemu przeciwnicy atakujący cię wręcz dostaną nie jeden, ale pięć ciosów, czego żaden uczciwie grający gracz nie wytrzyma. Żołnierze mają najwięcej, bo aż sześć pasków życia i transformują się w czołgi.

NaukowiecEdytuj

Tryb Prime'aEdytuj

Po zdobyciu 25 poziomu doświadczenia w każdej randze w trybie online gracz może aktywować tryb Prime'a. Od tego momentu przy nazwie gracza zawsze widnieje ikonka, która oznacza, że dany gracz osiągnął tryb Prime'a. Aktywowanie tego trybu wiąże się jednak z całkowitym zresetowaniem poziomów doświadczenia, przez co możemy stracić przydatne zdolności, aktywowane na wysokich poziomach.

CiekawostkiEdytuj

  • Na początku gry Starscream należy do autobotów.
  • Podczas misji "Do rdzenia" na chwilę wejdziemy na Kosmiczne ślimaki, ale nie będziemy mogli decydować, w którą stronę mają iść. Możemy jedynie strzelać z zamontowanych na nich wieżyczkach.
  • Rangi u postaci, które już istnieją, takich jak Megatron czy Optimus Prime nie zawsze pokrywają się z ich wyglądem lub umiejętnościami np. Air Raid transformuje się w samolot, ale jest zwiadowcą a nie naukowcem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki